This book belongs to me

2/22/2014


Ik heb nooit beseft hoe multifunctioneel een notebook wel niet is. Je schrijft dingen erin, zodat je ze niet meer vergeet en het blijft altijd leuk om terug te lezen. Ook kan ik al m'n ideeën erin kwijt. Het was dus hoog tijd om er één aan te schaffen. Ik zag bij veel bloggers hele leuke boekjes van HEMA voorbij komen. Dat was dus ook de winkel waar ik naar binnen liep op zoek naar een perfecte variant voor mij. 































Mijn oog viel op die schattige, gebloemde boekje. Hij is op A5 formaat, de perfecte grootte voor mij. Ik kan hem zo in m'n tas stoppen. Op de eerste bladzijde ga ik mijn naam zetten, want het wordt een heel persoonlijk boekje. De pagina's hebben lijntjes en bovenaan staat op ieder kantje een vakje om de datum in te vullen. Hij kostte 3,50 euro.

Ik ga in het boekje schrijven met deze donkerblauwe pen. Ik vind het leuk als alle pagina's met dezelfde kleur beschreven zijn. De donkerblauwe kleur matcht heel goed bij een paar bloemetjes op de voorkant. Hij schrijft trouwens ook heel fijn! De pen kostte 1 euro.

Waar gebruiken jullie een notebook voor?

Liefs Claudia

Ook leuk?

17 reacties

  1. Leuk! Ik moet eerlijk bekenen dat ik nooit iets opschrijft. Ik heb zelf niet eens een agenda haha, maar soms vergeet ik wel eens wat. dubbele afspraken enzo :)

    XxX

    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik gebruik wel altijd een agenda hoor. Anders gaan er waarschijnlijk echt dingen fout. :D

      Verwijderen
  2. Ik kwam je blog tegen op de SPAM JE BLOG van Loving Beauty!
    Vond je blog erg leuk, dus wilde je een extra duwtje in de rug geven door je te volgen op Bloglovin!
    Zo zie ik je posts ook voorbijkomen :-)

    Tot blogs, en hopelijk mag ik je ook snel eens verwelkomen op http://essentialhonesty.be!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik HOU echt van de notitieboekjes van de Hema, ik heb inmiddels al een hele collectie opgebouwd. Ik gebruik ze voornamelijk voor mijn blog, zoals het opschrijven van nieuwe ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat er bij mij ook nog wel meer in huis komen (:

      Verwijderen
  4. Ik gebruik ook graag notitieboekjes,
    vooral om er blogideetjes in te schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou zo erg van notitieboekjes, ik blijf ze maar kopen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk notitieboekje! Ziet er erg cute en handig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa die boekjes van de HEMA zijn zo fijn! Ik heb er ook een heleboel thuis liggen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief boekje! Hema heeft altijd van die schattige dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook gek op notitieboekjes. Ik kan niet zonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig boekje! Ik hou echt van notitie boekjes:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een schattige! Dat datumvakje is echt lief! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk boekje heb je gekocht! HEMA heeft wat dat betreft leuke spulletjes (:

    BeantwoordenVerwijderen