H&M wishlist #2

2/15/2014



Ik krijg koopneigingen als ik op de site van H&M kijk en ik word hebberig, want wat een leuke dingen! Ongeveer de helft van mijn kledingkast bestaat uit kleding van H&M en dit komt denk ik voornamelijk doordat het er niet te duur is, maar wel op trend. Vorig jaar heb ik ook al wel eens een wishlist van H&M gemaakt en ik besloot nummer twee vandaag online te zetten.

Truien: 9,95 - 24,95 - 14,95

Een selectie van de leukste truien maken was heel moeilijk, want het stond er vol mee. Deze drie truien vond ik de allerleukst, omdat ze zo'n leuk printje hebben en ik word daar vrolijk van.

Rokjes: 14,95 - 9,95 - 14,95

Ook met het aantal leuke rokjes is het niet mis. De prints met bloemetjes geven me een zomers gevoel en zoals ik al vaker heb gezegd, is dit soort model mijn favoriet.


Pyjama: 14,95 - Pyjamashorts: 14,95 - Sokken: 7,95

Een Snoopy pyjama! Schattigheid all the way. In de zomer vind ik het heel fijn om in shorts te slapen en als ik thuis ben, loop ik er ook gerust de hele dag in rond. De sokken zijn heel handig, omdat ik nu altijd naar mijn sokken moet zoeken tussen de was. Mijn moeder draagt namelijk ook zwarte sokken. Door middel van een gekleurd randje kan ik ze dus heel snel bij elkaar vinden. Ook is het heel leuk als het randje net een klein beetje boven All Stars uitkomt.

Tas: 39,95 - Oogschaduw: 4,95 - ketting: 9,95

De tas is lekker groot en heel basic, daarom voor mij perfect. Daarnaast zie je een palette. Ik heb nog nooit make-up van H&M uitgeprobeerd. In dit Nudes palette zitten mooie kleurtjes en ik ben benieuwd naar de pigmentatie. Helemaal recht zie je een statement ketting. De zilvere kleur vind ik mooi en hij zou perfect staan op een simpele zwarte trui. 

Kussenhoes: 9,95 - Dekbedset: 29,95 - Kussenhoes: 7,95

Op de home afdeling vond ik deze items. De eerste kussenhoes is zó inspirerend, want het zegt choose happiness. Daarnaast zie je een dekbedovertrek dat ik heel mooi vind en als laatste een tweede kussenhoes, waarop een romantische print staat. Ze zouden heel leuk staan in mijn kamer. (:

Shirt: 9,95 - Jurkje: 12,95 - Shorts: 19,95

Ik heb al allerlei plannen over hoe ik dit witte shirt leuk kan combineren. Daarnaast een basic zwart jurkje. Het heeft lange mouwen en hierdoor hoef je er niet per se een jasje over te dragen als het kouder is. Als laatste zie je shorts van nepleer. Ik heb het nooit gedurfd om zoiets aan te trekken, maar ik vind het wel een heel erg leuk item. 

Is jullie wishlist voor H&M ook zo groot? 

Liefs Claudia 

Ook leuk?

23 reacties

  1. Mooie wishlist, die kussens zijn erg leuk. Wat een mooie jurkje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuke truien :) Ik vind je stijl heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vooral de short heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! Je hebt een erg leuke stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je leuke kleding, accesoires en dingetjes gekozen! Ook helemaal mijn stijl :) Ik maak zelf maar geen wishlist bij de h&m, dan wil ik echt té veel haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zwarte pyjamashorts vind ik echt heeeel erg cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie dingen heb je uitgekozen zeg! Vooral de rokjes zijn leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great picks.... great wish. may it come through...
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, leuk lijstje! H&M is zo'n onwijs gave winkel! Vooral de snoopy pyjama vind ik heel leuk :) .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke wishlist! Ik vind die rokjes (skaterskirts denk ik?) ook altijd erg leuk:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die bloemenrokjes zijn zo leuk!
    Ik kijk echt al uit naar de lente en zo <3

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amazing pieces Claudia! Hope, you´ll get it all <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ze hebben echt leuke dingen :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  14. AWW! wat een coole spulletjes,
    een hele mooie wishlist!



    Ik ben een nieuwe lezer van je blog en ik vind hem heel mooi!

    Ik hoop nog veel meer posts van je te lezen in 2014! ;)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke blog heb je babe! Ben je net gaan volgen met Bloglovin'. Hoop dat je mijn blog ook leuk vindt!

    XO

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk die sokjes met gekleurd randje!

    BeantwoordenVerwijderen