Outfit: Heel veel bloemen

5/21/2014





























Mijn examens zijn over! Finished, finit, klaar. Mike en ik begonnen gisteren de middag met een tripje naar de mcdrive om het te vieren. ( Liefde voor het feit dat Mike z'n rijbewijs heeft en de auto van zijn ouders mocht lenen.) We dronken allebei een heerlijke iced smoothie. De zon was veel te fel en het was heel warm, maar toch wilden we nog even outfitfoto's schieten.

Jurkje: Primark - Riempje: New Look - Schoenen: Pull & Bear















































Ik uit mijn blijheid, want mijn examens zijn over. Daarom deze rare, awkward houding. Ik ben echt heel blij!
En zeg hallo tegen mijn extreem witte benen.





























En uiteraard droeg ik deze geweldige schoenen. Ik ben nog steeds zo verliefd op ze en ik vind ze super leuk staan onder het jurkje. De print van het jurkje heb ik trouwens bewust gekozen, omdat het zo zonnig was!

Wat dragen jullie het liefst op warme dagen? 

Ook leuk?

16 reacties

  1. Dat jurkje is zooo leuk! En tof gecombineerd ook met je schoenen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk zijn je examens goed gegaan!! Je schoenen zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig jurkje en je schoenen zijn echt ontzettend mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit, staat erg leuk bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaaah zo een leuk & lief jurkje. Love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi! must love jurkjes met bloemen ;)

    Ps. er is momenteel een winactie op mijn site. Doe je ook mee? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig jurkje!
    en mooie schoenen :)

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, jullie zijn er snel vanaf in Nederland :) Ik begin namelijk volgende week pas met examens! Hopelijk heb je goede resultaten!
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Dat is laat zeg! Ik heb nu heerlijk vakantie :)

      Verwijderen
  9. Wat fijn dat je nu heerlijk vakantie hebt! Heb je een goed gevoel over je examens? Ik vind je jurkje en hakken echt geweldig :-) xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Over sommige examens wel, maar over andere totaal niet. Het is dus afwachten. Dankjewel! :)

      Verwijderen
  10. Gorgeous outfit and lovely pictures :) I really love your wedge sandals! :)x

    The Belle Narrative

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! Die schoenen zijn echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen