Shoplog - Budget Friday

2/23/2014

Afgelopen vrijdag ging ik gezellig met mijn moeder even naar de winkels. Ik had een paar dingetjes nodig, maar het was mijn doel om niet te veel uit te geven. Ik ben namelijk aan het sparen voor een nieuwe camera en ik merk dat mijn geld snel op gaat in het kopen van kleine dingetjes. Ik wist niet wat me overkwam toen ik alles vond dat ik nodig had in de aanbieding. Echt op ieder product zat korting!























Bij Kruidvat kocht ik de blush droogshampoo van Batiste. Normaal gesproken gebruik ik de tropical versie, maar deze was helaas uitverkocht. Ik zag deze geur voor maar twee euro liggen. Droogshampoos van Batiste zijn normaal gesproken duurder dan vijf euro en aangezien ik aan het budget shoppen was, vond ik dat ik deze maar mee moest nemen. Ik moet wel erg wennen aan de geur.

Daarna ging ik naar Etos waar ik de rest van de producten kocht. Ik kwam binnen en ik liep tegen een rek aan waaruit je twee producten voor twee euro kon kiezen. De Labello en Blistex lagen erin en dit waren dan ook de dingen die ik uitkoos. De normale prijs is van beide producten hoger dan twee euro, dus weer wat bespaard!



Ik kocht ook twee maskers van Dokter van der Hoog met veertig procent korting. Ik koos voor de varianten crazy cranberry en magical mud. Deze maskers heb ik al vaker gebruikt en ze bevielen me heel goed, dus ik ga ze nog een keer gebruiken om mijn huid een oppepper te geven.

Als laatste kocht ik de aqua effect hydraterende dagcrème van Nivea. Ik gebruikte nooit echt een dagcrème en sinds ik een sample van dit product had gebruikt, besefte ik hoe hard mijn huid het eigenlijk nodig heeft. Toen ik deze dagcrème zag liggen (ook met korting), twijfelde ik geen moment om hem mee te nemen.

Ik heb mijn bonnetjes er even bij gepakt en dit heb ik bespaard:
-Ruim drie euro op de droogshampoo
-6,18 euro op alle gezicht- en lipverzorging.

Dat is dus samen bijna een tientje. :) Mijn missie is geslaagd!
Gaan jullie ook wel eens budget shoppen?

Liefs Claudia

Ook leuk?

13 reacties

  1. Super leuke aankopen! :) Droogshampoos van Batiste zijn zo fijn! Ik heb die ook een! En wat een toffe maskertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne aankopen! Ik ben ook een fan van maskertjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Labello is inderdaad goeie lippenbalsem, ik heb er altijd minstens eentje in huis. En aan de droogshampoo van Batiste ben ik sinds kort helemaal hooked :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maskers van Dr vd Hoog zijn altijd heerlijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral die baptiste droogshampoo wil ik al lang uitproberen! Leuk artikel!
    Liefs, Annelies

    http://loveand-laughter.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van der hoog heeft echt super fijne maskers

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die maskers zijn mijn absolute favoriet!
    Ze werken goed, I love them ;)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Batiste Blush heb ik zelf ook gekocht voor 2 euro (koopje!) en ondanks de witte waas die hij beetje achter laat vind ik hem wel onwijs fijn. De maskertjes die je heb gekocht lijken mij ook heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen