My new addiction

2/27/2014



Ik heb last van enorme vreetbuien als ik 's middags thuis kom van school. Ik kan dan echt gerust de hele voorraadkast leeg eten. Mijn voorkeur gaat dan uit naar een heerlijke reep chocolade. Niet erg gezond. Mijn moeder heeft hier iets op gevonden. Maria biscuitjes, banaan en het allerbelangrijkst: chocolade pasta en Nutella!























Je koopt deze producten bij je plaatselijke supermarkt en je rent naar huis. Dan moet je op zoek naar een mes waarmee je de pasta op de koekjes smeert. Nadat je de koekjes hebt ingesmeerd, snijd je een banaan in plakjes. Dan leg je de plakjes op de koekjes en jouw heerlijke tussendoortje is klaar! Je kun de banaan natuurlijk weglaten, maar ik vind het wel iets lekkers toevoegen en zo lijkt het natuurlijk iets gezonder. Ik heb witte pasta en Nutella gebruikt om de koekjes mee in te smeren, maar je kunt uiteraard ook alleen Nutella gebruiken als je niet van witte chocolade houdt. Mijn bordje is ondertussen trouwens leeg. :)

Wat is jullie favoriete tussendoortje?

Liefs Claudia

Ook leuk?

34 reacties

  1. haha vreetbuien, herkenbaar. Ziet er lekker uit ;) Liefs, Svenja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er zeker héél goed uit! Bij mij verandert het van dag tot dag wat ik als tussendoortje eten, maar poffertjes, boterhammen met humus of een broodje gezond doen het altijd goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb altijd van zulke buien haha, zó vervelend. Maar dit ziet er heeel lekker uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha ik verzin ook altijd de zoetste dingen als combinatie weer erg slecht voor me dit haha
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm dat klinkt inderdaad lekker! Ik grijp zelf ook dagelijks naar chocolade als snack hoor... can't resist it :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, dat ziet er heerlijk uit! Haha, ik eet ook echt van alles :D . Ik ga dit ook een keertje proberen, nieuwe food-uitvindingen kan ik altijd gebruiken!

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmm ziet er zo lekker uit! De laatste weken heb ik too much chocolate gegeten! Zelfs de dokter zegt dat ik moet stoppen met die chocoladeverslaving... Maar dit tussendoortje ga ik toch ens proberen :)
    Liefs, Annelies

    http://loveand-laughter.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, heel grappig dat je dokter het zelfs al heeft gezegd. :D Succes met het afkicken van de chocolade!

      Verwijderen
    2. Haha ja, mn dokter zei het gisteren zelfs nog... Niet leuk, maar het afkicken moet :D Dankjewel!

      Verwijderen
  8. Hmm.. Het ziet er echt heel lekker uit haha ga ik zeker en keer proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook last van vreetbuien als ik van mijn les kom ;) Ziet er wel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er mega lekker uit:D ik houd alleen niet van banaan, dus ik pak een aardbei ofso^^

    XXX

    Beauticery.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aardbeien is ook een heel goed idee! Ze zijn zó lekker! :)

      Verwijderen
  11. Het ziet er echt super lekker uit! Ik ben de laatste tijd helemaal fan van amandelen. Die zijn ook heerlijk als tussendoortje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik eet eigenlijk nooit amandelen. Een goede tip, misschien probeer ik het wel een keertje. :)

      Verwijderen
  12. Dat ziet er echt heerlijk uit!! Ik ga dit ook proberen al weet ik zeker dat ik dan verslaafd raak hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha het ziet er superleuk uit en ook lekker! Helaas vind ik nutella niet lekker maar het is wel een leuke DIY qua food om te maken!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dat ziet er heerlijk uit! Ga ik snel ook een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh, dat ziet er echt heerlijk uit!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mmm, ziet er heerlijk uit! :)

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dit is niet gezonder dan een andere chocoladekoek hoor :p dus daar hoef je het niet voor te doen maar het ziet er niet slecht uit! ben ook dol op de combi binaan met chocola

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit ziet er verrukeluk uit! Zelf eet ik ook wel is banaan op een boterham ook een aanrader :)
    Liefs Rhoda
    http://fashiographyy.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I am on a diet right now, but i could't help myself entering and seeing these picture! By the way what is the white paste? I can't figure it out! :)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's like Nutella, but white! :) Just made from white chocolate and it's seriously delicious!

      Verwijderen